sobota, 13 sierpnia 2016

Moje szybkie drugie śniadanie

Hejka!
Właśnie wróciłam z siłowni. Dzisiaj byłam na godzinnych zajęciach i zrobiłam jeszcze trochę cardio więc wiadomo po treningu byłam bardzo głodna, Pierwsze co zrobiłam wchodząc do domu to zajrzałam do lodówki. Wyciągnęłam z niej jogurt owocowy. Co prawda nie przepadam za gotowcami ponieważ wolę sobie sama pokroić i dodać do jogurtu naturalnego ale trzeba było zjeść to co jest. Parę dni temu moja mama kupiła takie fajne słoiczki z rurką, pewnie je kojarzysz ponieważ teraz są popularne :)




Żeby mi się wygodniej jadło, postanowiłam przelać jogurt do takiego kubeczka. Nie lubię pić z tych plastikowych pojemników :c

(nie promuję na blogu tych produktów)

Stwierdziłam żeby się "przytkać" to dojem sobie chrupkim pieczywem bez glutenu. Zjadłam 2 takie kromki :)

(nie promuję na blogu tych produktów)

Przekąska miała około 300 kcal. Nie jest tak źle, zawsze mogłam sięgnąć po jakiegoś batona lub czekoladę :') A ty lubisz takie przekąski? Co jadasz? Podziel się ze mną w komentarzu to może też po nie sięgnę :)

Asia :D

3 komentarze:

  1. nie przepadam za takimi przekaskami.Wole jakis owoc

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te jogurty, są pyszne:D Też mam taki kubeczek:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystkie takie jogurty nie są dobrą alternatywą. Mają strasznie dużą ilość cukru, zwłaszcza ten twist. Owsianka jest zdecydowanie lepsza, posiada błonnik,zapycha. A z owocami jest przepyszna. I ma jakieś 500kcal :)

    OdpowiedzUsuń