środa, 17 sierpnia 2016

Darmowe książki dla blogerek

Hejka!

Dosłownie przed chwilą przeglądając inne blogi natrafiłam na stronę, gdzie każda blogerka może otrzymać książkę zupełnie za darmo :) Bardzo chętnie skorzystam z tej strony Klik ponieważ uwielbiam czytać książki. Teraz nadchodzi jesień, więc wiadomo, że wieczory większość z nas poświęca właśnie na czytanie lub swój wolny czas. Przeczytałam też, że warto pokazać innym, że komputer i telefon nie służą tylko do portali społecznościowych ale tak że do spędzenia czasu na oddawanie się powieścią. Dzięki wczytywaniu się w lektury możemy pobudzić naszą wyobraźnię i lepiej pisać wypracowania na języku polskim w szkole.  Myślę, że to wspaniały pomysł z darmowymi książkami :) 
Jutro lub pojutrze dodam notkę o moich ulubionych książkach, która jest już gotowa. Zachęcam do czytania! :D


Asia :)

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł, jednak jak na razie muszę nadrobic własne zaległości :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, tylko nie jestem pewna, czy tytuły, które będą wysyłać spełnią moje oczekiwania - jestem dość wybredna. Jednak wolę papierowe książki niż te czytane na ekranie.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń