sobota, 27 sierpnia 2016

#1 Pomysł na paznokcie

Zaczynam nową serię na blogu, zatytułowaną "pomysły na paznokcie". Co sądzisz o tej serii? 
Jeszcze mamy ostatnie dni wakacji. Jak pisałam wcześniej w tym czasie lubię "eksperymentować". Znudziły mi się zwykłe kolorowe paznokcie, bez wzorków, więc postanowiłam trochę zaszaleć :)




To są wszystkie lakiery do paznokci, które użyłam do manicure :) 

Jeśli mam być szczera, polecam kupować lakiery z Golden Rose. Przez ostatni czas jestem bardzo z nich zadowolona z tego względu, że nie są drogie oraz są w małych pojemniczkach, dzięki czemu szybko nie wyschną jeśli ich nie zużyjemy.


Najpierw maluję paznokcie bazą z Miss Sporty a następnie nakładam jedna warstwę białego lakieru. Gdy wyschnie nakładam kolejną, dzięki czemu nie ma "prześwitów" w lakierze. Wiem, że paznokcie nie są idealnie wymalowane, ale niestety musiałam sama pomalować paznokcie lewą ręką. Polecam zostawić tak lakier do wyschnięcia po za paznokciem i później sam zejdzie myjąc ręce :)


Następnie robię czarnym lakierem kropki, staram się od najmniejszej do największej, a jeśli nie to równe.


Kolejną rzecz, którą zrobiłam to połączyłam kropeczki wykałaczką i gotowe! :)
Manicure mi się średnio podobał, może dlatego, że nie mam jeszcze "wprawy". Jednak chyba najbardziej mi się podobają "biedne" paznokcie, najlepiej w czerwonym kolorze, dzięki czemu pasują do mojego sznureczka na nadgarstku (na zdjęciu). Dlaczego go noszę? Podobno czerwony kolor przynosi szczęście, W sumie trochę w tym prawdy :)
Nie trzeba robić wzorków na każdym paznokciu. Istnieje wiele możliwości:
- wszystkie paznokcie na biało, kropki tylko na serdecznym i kciuku
- tak samo jak powyżej, tylko kolory na odwrót
- można jeszcze trzy paznokcie jednego koloru, kciuk i serdeczny drugiego koloru z kropkami
To już wszystko zależy od ciebie! :)

Może masz dla mnie jakieś porady odnośnie paznokci lub pomysły? Podoba Ci się taka seria na blogu? A jeszcze chciałam się zapytać, co myślisz o filmikach na bloga? Wiem, że nie zawsze chce Ci się czytać notki i może to będzie lepszym rozwiązaniem? :)

Asia :D

1 komentarz: