czwartek, 11 sierpnia 2016

Dzień z przyjaciółką

Hejka! 
Na początku chciałam przeprosić, za tak długa nie obecność. Parę dni temu wróciłam do Krakowa i pewnie wiesz jak to po wyjeździe - trzeba nadrobić trochę rzeczy. Mam tutaj na myśli spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Potrzebowałam trochę czasu dla siebie oraz duuużo snu :D
Ale jak już czytasz tą notkę, to można się śmiało domyślić że już wracam z powrotem na bloga. Postaram się nadrobić ten czas, w którym nic nowego się nie pojawiało c;




Większość dzisiejszego dnia spędziłam z moją przyjaciółką Julką, Mieszka ulicę dalej ode mnie więc nie mamy do siebie daleko :D. Poznałyśmy się w przedszkolu i tak nasza przyjaźń trwa do dziś. Przetrwałyśmy wiele kłótni, braku czasu na spotkania i myślę, że to jest już to przyjaźń na całe życie.



Zapraszam na instagrama Julki : https://www.instagram.com/julkakulk.a/

Oczywiście co dziewczyny lubią robić ? Jeść! Zostałam poczęstowana moim ulubionym "daniem" 
Jogurt z owocami, pychotka! Też lubisz? :D


Bardzo podoba mi się pokój Julki, jest w białym kolorze z czarnym i szarymi dodatkami. Możesz zobaczyć tutaj kawałek a resztę na jej instagramie :D Nie marnowałyśmy także czasu na zrobienie sobie małej sesyjki zdjęciowej. To jest nasze ulubione zajęcie, stwierdzam, że moja przyjaciółka jest świetnym fotografem <3




Podobają Ci się zdjęcia? Lubisz luźniejsze notki tego typu? Też masz przyjaciółkę/przyjaciela na całe życie? Daj znać w komentarzu! :)

Asia :D

1 komentarz:

  1. Fajnie mieć tak blisko koleżanki i wgl :) ja niestety tak nie miałam przez co cięzko było robić jakieś wspólne wypady ;) Bardzo ładne zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń