sobota, 20 sierpnia 2016

Back to school: stylizacja

Hejka!
Na początek chciałam wam podziękować, jesteście niesamowici! <3 Dostałam tak dużo pozytywnych komentarzy przez ostatni miesiąc tak samo ponad 500 wyświetleń, wow! Właśnie dzięki wam dalej funkcjonuje ten blog, nie mogę uwierzyć, że jest już 6 obserwatorów (ogromnie dziękuję!) i że tak dużo osób czyta moje wypociny :) Już wiem, że moja praca nie idzie na marne :) Mam nadzieję, że tak będzie dalej! <3 A teraz w ramach podziękowań przygotowałam stylizację :)

(zdjęcie znajduje się na instagramie)

Już wiadomo, za niedługo szkoła. Trzeba będzie wrócić do wcześniejszego wstawania, codziennego wymyślania nowego look'u jak również potrzeba czasu na makijaż i fryzurę. Ale właśnie, co w takim razie się ubierać? Dzisiaj przygotowałam prostą stylizację, która nadaje się nie tylko do szkoły ale tak że na spotkania z przyjaciółmi, rodziną... Wprost mówiąc - prawie wszędzie.






Polecam do tej stylizacji włożyć jeszcze czarne vansy :)
Bluzeczka - NewYorker ok.12 zł
Spodnie - Zwykłe czarne getry ok. 40 zł
Kurteczka Bomber Jacker - Zara ok. 140 zł Klik 

No to tyle jeśli chodzi o moją propozycję. Podobają ci się takie stylizacje? Wiem, że na moim blogu są żadko ale niestety przez okres wakacji nie miałam osoby która mogłaby mi robić zdjęcia. Dzisiaj pomogła mi moja przyjaciółka <3


Daj znać w komentarzu czy podobała ci się notka z stylizacją oraz czy chcesz aby było ich więcej. Może jednak teraz zaproponujesz okazję do której szukasz modowych inspiracji :)

Asia <3

7 komentarzy:

  1. Kurteczka jest świetna :) ja jeszcze wolę zdecydowanie letnie stylizacje:)

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczkę można kupić taniej w bershce, polecam :D Stylizacja fajna, ale malutkie zdjęcia i za dużo emotek w poście (moim zdaniem) :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Obserwuję i mam nadzieję, że zrobisz to samo x pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, klasyczna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this post so much!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja :) Fajnie by było jakby zdjęcia były trochę większe :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń