czwartek, 4 sierpnia 2016

Jak dbam o swoją cerę?

Witam was ponownie c;
Wiele nastolatek chce wyglądać dobrze i tak samo się czuć w swojej skórze. Codziennie robimy wszystko, żeby rano nie ujrzeć na swojej twarzy okropnego pryszcza, który się tam znalazł. Jaki jest mój sposób na wygranie tej walki?




Pewnie jak zauważyliście w poprzednich zdjęciach, na mojej twarzy nie widać oznak trądziku, który lubi wychodzić w wieku nastoletnim. Pierwszą rzecz którą używam jest żel myjący. Jeden, jest w piance a drugi zwykły. 


Jestem zadowolona z obu produktów,  jednak ten w niebieskim pojemniku ma dodatkową zaletę - nawilża. Nie raz jest tak, że rano się śpieszymy i nie zdążymy później po umyciu jeszcze dodatkowo nawilżyć naszej twarzy, wtedy idealnym wyjściem jest niebieski żel :)

Kolejną rzecz, którą używam jeszcze do zmycia reszty makijażu to mleczko z firmy Garnier. Bardzo jestem zadowolona, gdyż zawsze domywa resztki makijażu.


Następnym etapem mojej czystej twarzy to tonik z firmy Ziaja, który oczyszcza naszą skórę z zanieczyszczeń (w moim przypadku wacik często robi się brązowy)


Już ostatnim elementem mojej walki jest krem z Nivea. Szybko się wchłania i skóra jest doskonale nawilżona :)




To tyle jeśli chodzi o moją walkę. Zachęcam do udziału w ankiecie c;
A wy co stosujecie do twarzy? Używacie coś jeszcze, albo z tej listy ? :)
O czym chcielibyście kolejną notkę ? :)

Asia :D

1 komentarz:

  1. Uwielbiam toniki z ziaji! :)
    Super blog, fajnie piszesz ;*
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń