niedziela, 31 lipca 2016

Przegląd moich kosmetyków: #usta!

Ostatnio siedząc przed komputerem i myśląc nad kolejną notką wpadłam na pewien pomysł. Chciałam aby była poświęcona czymś, co powinno zaciekawić każdą dziewczynę a mianowicie - produkty do ust. Jest to moja ulubiona część kosmetyków bo jak wiecie przyciąga uwagę innych osób oraz my same dobrze się przez to czujemy c;
Przedstawię Ci na zdjęciach kolory szminek,pomadek i konturówek oraz czy jestem zadowolona z danego produktu  i w jakiej cenie była :) W sesji zdjęciowej również brała udział moja przyjaciółka :)

(Uwielbiam to zdjęcie :))



Na pierwszy ogień idą matowe pomadki tej samej firmy:



Golden rose:

-koszt około 12 zł jedna nr 04 i 05
-  łatwo się rozsmarowują, po nałożeniu szybko się nie zmazują, nie wysychają jeśli są nie używane i nie robia się twarde, troszkę wysuszają moje usta dlatego po ich nałożeniu jeszcze rozsmarowuje dodatkowo EOS'a, kolory są żywe tak jak na zdjęciach powyżej. Używam je do bardziej wieczorowych stylizacji (dyskoteki) oraz "odświętnych" wyjść. Chociaż przyznaję ze również stosuję  do pobudzenia moich stylizacji.
Mogę śmiało polecić te produkty :D



Extra Lasting firmy Lovely:
-nie pamiętam dokładnie ile kosztowała ale w granicy 10 zł nr 1
-bardzo łatwo się rozprowadza, ma bardzo fajną konsystencję, szybko wysycha ale niestety też wysusza moje usta :c nie wysycha gdy jest nie używana, w kolorze się po prostu zakochałam ponieważ pasuje do wszystkiego (makijażu,fryzury i ubioru) 
Bez problemu mogę Ci ją polecić ♡

Golden Rose konturówka:
-koszt około 6 zł nr 512
- rzadko ją używam ale ma ładny kolor, dobrą konsystencje dzięki czemu łatwo się ją rozprowadza. Niestety na stronie nie ma tego koloru, możliwe że jest na stoiskach :)
 Ogólnie jestem zadowolona z firmy Golden Rose :)


Jako ostatnią część dzisiejszej notki chcę Ci jeszcze przedstawić kolejne produkty:




Szminka Oriflame:

-koszt około 15 zł blush pink
- produkt dobrej jakości jednak nie spełnia do końca moich oczekiwań w stosunku do koloru jak widać na zdjęciach (wygląda na ciemniejsza w sztyfcie niż na ustach) Można nią lekko podkreślić wygląd swoich ust :) Teraz na stronie jest tańsza o ponad połowę c;


Szminka Paese:

-koszt na promocji około 5 zł nr 3
- jestem zadowolona z produktu ponieważ dobrze się ją nakłada, nie wysycha gdy jest nie używana. Mam ją ponad rok a kolor dalej się nie zmienił :)
Mogę śmiało polecić produkty z tej firmy, mimo że są drogie ale na promocjach można naprawdę "upolować" wiele dobrych produktów :)
Niestety nie znalazłam linku do produktu :c


Na dzisiaj to tyle z produktów które posiadam. Podobała Ci się notka ?  Lubisz  taki przegląd produktów czy raczej nie ? A może szukasz czegoś i potrzebujesz opinii ? Wystarczyło tyle produktów czy wolisz więcej ?  Daj  znać w komentarzu! C;



Jeszcze chciałam podziękować, za taką aktywność na blogu. To niesamowite ile się zmieniło w ciągu tygodnia :D Dzięki temu, jestem teraz bardziej zmotywowana do blogowania <3


Asia ♡

11 komentarzy:

  1. Przydatny post :)
    zapraszam do mnie http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem że chciałaś napisać nazwę swojego bloga :) Napisz jeszcze raz, chętnie odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie odwrotnie - ja nie maluję praktycznie ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty z Golden Rose - mają świetną jakość i gamę kolorystyczną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tych szminkach z GR i chyba się w końcu na nie skuszę! Świetne zdjęcia. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne kolorki! :* słyszałam już wiele pozytywnych opinii na temat szminek z Golden Rose, ale niestety jakoś nie miała okazji ich wypróbować mam nadzieję, że niedługo sprawię sobie to cudeńko :)
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie typu posty :) jestem zdecydowanie na tak ;) czekam na wiecej ;3
    wspolna obserwacja? daj znac u mnie w komenatarzu na blogu ;) na 1000% się odwdzięczę
    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolory, ładnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomodki,uwielbiam takie kolory :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wszystkie produkty do ust z Golden Rose, jestem od nich wręcz uzależniona!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń